Διαφήμιση

Επιστροφή συσκευής στο Gearbest

    • Καλημέρα,γνώμη μου.
      Ότι και να έπαθε το δικό σου πάλι ανακατασκευασμενο θα είναι όταν παραλάβεις μετά από Χ χρόνο.
      Για εμένα καλύτερο είναι αν δεν τα βρείτε για full refund πάρε το ανακατασκευασμενο με μια κάποια εγγύηση! ;)
      You may think you can fly - but you better not try
    • Ο/H Thracia έγραψε:

      Καλημέρα,γνώμη μου.
      Ότι και να έπαθε το δικό σου πάλι ανακατασκευασμενο θα είναι όταν παραλάβεις μετά από Χ χρόνο.
      Για εμένα καλύτερο είναι αν δεν τα βρείτε για full refund πάρε το ανακατασκευασμενο με μια κάποια εγγύηση! ;)
      Θα είναι ανακατασκευασμένο αλλά θα είναι το δικό μου. Θα ξέρω τι είχε χαλάσει και τι επισκεύασαν
      Ο παράγοντας χρόνος ίσως είναι σημαντικότερος. Θα το επισκευάσουν οι ίδιοι ή θα το στείλουν και αυτοί στην Chuwi με άγνωστο χρόνο παράδοσης!
      Και να έχω και τη μικρή να περιμένει και να παραπονιέται...
      Για να δούμε τι θα προτείνουν. Θα περιμένω μέχρι αύριο

      =============== Μαι 3rd 2017, 10:23am ===============
      Περίμενα λοιπόν άλλες 3 μέρες δεν μου στείλανε κάποια ενημέρωση και τους ρωτάω εγώ τι γίνεται με το tablet.
      Σήμερα μου απάντησαν αυτό:

      "Dear BILL,
      Thank you for contacting us.
      According to the shipper's website the return package has been delivered, however we can't find it in our system.
      There may be delay between scanning events and the system's information updates.
      We will recheck it after 2-4 working days.
      Thank you very much for you patience and understanding.
      Best Regards
      Danae
      Gearbest Customer Service"

      Πάνε καλά τα Κινεζάκια;
      Το tracking number δείχνει ότι παρέλαβαν 27/4! Και 6 μέρες μετά μου λένε ότι δεν μπορούν να το βρουν; Και να περιμένω άλλες 4 μέρες;
      Τι τους κάνεις τώρα;;;; X( X( X( X(
    • Review όπου βρεις μέχρι να σε παρακαλούν να τα σβήσεις

      Τότε πεσ`τους για το δικηγόρο σου και στείλε μου τους να τους ψήσω, να μάθουν να μου τρων σούσι
    • Διαφήμιση
    • Δικηγόρε :pleasantry: αυτό τους έστειλα και περιμένω απάντηση:

      "Dear Chaya

      Danae hits again!! *
      Are you serious? Are you joking on me?
      I don't have any patience!

      Gearbest is laughing at me!
      This is a bad behavior of yours, not professional for sure!

      I am going to write my bad experience of returning a device to Gearbest in all the forums i am a member!
      For example myphone.gr, xiaomi-miui.gr, insomnia.gr and others!!
      I am sure people who wants to know about Gearbest's reliability will find very interesting my review in "www.trustpilot.com"!

      I am sorry because i thought Gearbest was a professional and honest company

      I want a solution tomorrow! No more jokes!

      Bill"

      * Συνήθως μιλάω κάθε μέρα με την Chaya αλλά μέχρι στιγμής 2 φορές πετάχτηκε μία Danae ενδιάμεσα και ανέτρεψε όλα τα προηγούμενα. Τι ρόλο παίζει δεν ξέρω
    • Κοίτα εγώ δεν θυμάμαι με ποιον μίλησα.
      Τους απείλησα και εγώ αλλά ΔΕΝ. Ειδικά στις ελληνικές ιστοσελίδες. Δεν τους ένοιαξε καθόλου.

      Πράξεις. Ξεκίνα και κράζε τους σε όλες τις ιστοσελίδες.
      Γράψε χωρίς πολλά πολλά και χωρίς επιθετικότητα, τι παρήγγειλες και πως σου συμπεριφέρτηκαν.
      Γράψε σαν σκέψη στο τέλος, ότι μάλλον δεν θα πρέπει να εμπιστευόμαστε μαγαζιά όπως το Gearbest πχ μιας και με τη συμπεριφορά τους δείχνουν να είναι μικρά

      Και άστους 1-2 μέρες να τσιμπήσουν

      Μετά εμείς κάνουμε παιχνίδι
    • Αυτή είναι η απάντησή τους σήμερα:

      "Dear BILL,
      Thank you very much for contacting us.

      We are so sorry to bring you inconvenience.
      Wish you understand even the website showed delivered not means that we have received it.
      Our warehouse need to reguister it to the system.
      Please kindly wait for 3 days.
      Thank you for your continued assistance.

      Best Regards
      Jerica
      gearbest Customer Service"

      Δεν βλέπω να τους ένοιαξε και πολύ όπως είπες
      Καλά σοβαρά μιλάνε;
      Έχουν παραλάβει και δεν το έχουν στα χέρια τους; :dash: :dash:
      Πρέπει να το ψάξουν στο σύστημα 3 μέρες;
      Μαγαζί έχουν ή αεροδρόμιο;
      Εκτός και να θέλουν να μας περάσουν την ιδέα ότι είναι τεράστιο κατάστημα! :hmm:
      Να περιμένω λες;

      =============== Μαι 4th 2017, 3:58pm ===============
      Συγγνώμη αλλά δεν άντεχα να περιμένω. Τους έγραψα αυτό:


      "You are unbelievable! Is it possible for anyone to believe that a returned tablet you delivered on 4/27 isn't yet in your hands?
      I don't believe it! It is incredible that you asked me to wait 3 more days.

      In 9 days my package reached China from my little town somewhere in Greece!
      Gearbest needs 10 days to handle my package inside it's own warehouse!

      My God! it must be very big! something like an airport!!!!!!
      But in proffecionalism it's very small!

      None of the other China's warehouses treat me such a way!
      Maybe you don't want me as your customer!
      That is what i believe!

      I don't have any other patience and understanding!
      You caused me a big inconvenience!
      I get tired of you!
      Very unhappy dealing with Gearbest!"


      Και έγραψα και ένα review στο trustpilot

      Ουφ! τα είπα και ξεθύμανα! :monster:

      =============== Μαι 6th 2017, 1:42am ===============
      Και μου απάντησαν σήμερα ότι το έχουν παραλάβει και κανονίζουν την επιστροφή του.
      Να τους πιστέψω τώρα;
    • Εγώ σου είπα κτύπα αλύπητα

      Εσύ συζητάς με τον οχτρό
    • Διαφήμιση
    • Ο/H mixaliscy έγραψε:

      Εγώ σου είπα κτύπα αλύπητα

      Εσύ συζητάς με τον οχτρό
      Βρε τι είστε εσείς οι δικηγόροι! Μόλις μυριστείτε αίμα ορμάτε με χίλια! lol
      Ίσως δεν έχεις και άδικο βέβαια, αλλά στην περίπτωσή μου δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο να απαιτήσω, πέρα από το να μου φτιάξουν το tablet.
      Δεν έχει χαθεί το δέμα που μου έστειλαν ή δεν ήρθε χαλασμένη συσκευή. Τους έκραξα λίγο βέβαια γιατί αργήσανε πάρα πολύ να το πάρουν στα χέρια τους
      Αλλά έχει δρόμο ακόμα η υπόθεση. Κάτσε να δούμε αν θα το φτιάξουνε και τι θα μου προτείνουν τότε. Να κρατάμε και κανένα άσο στο μανίκι μας!

      Κάνε υπομονή θα σου δώσω και εσένα να φας λίγο Κινέζικο κιτρινιάρικο μπουτάκι :xeno:

      Προς στιγμή είμαστε στη φάση που λένε ότι σε 4-5 μέρες θα το επισκευάσουν και θα το στείλουν, και μου δίνουν λέει και 50 ποντάκια για την ταλαιπωρία.
      Κρίμα τα παιδιά θα μπούνε και μέσα :P


      ΥΓ Sorry για την καθυστέρηση αλλά με ταλαιπωρεί μια παλιογαστρεντερίτιδα τις τελευταίες μέρες και δεν το' χα

      =============== Μαι 10th 2017, 10:55am ===============
      Κι αφού τους ξαναείπα στο ticket ότι είναι απαράδεκτοι μετά από όλο αυτό να μου δίνουνε 50 πόντους (1€) απάντησαν: Συγγνώμη, κάναμε λάθος. 500 ποντάκια (10€) και όχι 50 για την ταλαιπωρία!! :rofl:
    • Μα μόνοοοοοο ???

      Ζήτα κι άλλα

      και τα σώβρακα :D
    • Ο/H mixaliscy έγραψε:

      Μα μόνοοοοοο ???

      Ζήτα κι άλλα

      και τα σώβρακα :D
      Σώβρακα κινέζικα; lol Ευχαριστώ δεν θα πάρω!!! :phatgrin:

      Μου δώσανε τελικά 1000 πόντους και χθες έφυγε το ταμπλετάκι για Ελλάδα (με Malaisia όμως 30 μέρες στο νερό)

      Είμαι περίεργος να δω αν είναι το δικό μου τελικά μέσα... :hmm:
      ή αν έκαναν καμιά παγαποντιά πάλι!

      =============== Μαι 16th 2017, 10:18am ===============
      Τους ρώτησα τι είχε το tablet και μου είπαν κάτι γενικό, ότι δεν φόρτιζε.
      Στην ερώτησή μου ποιο ήταν το πρόβλημα που επισκευάστηκε, άλλαξαν μπαταρία; άλλαξαν το usb port; μου απάντησαν:

      "We can understand you would like to get information related to this repair process.
      However, please note the repair is completed by our after-sale technician team and the item is sent out.
      It is hard for us to get the detailed information of this process at the moment.
      Please rest assured we have solved the issue of the item."

      Τώρα είναι λογικό αυτό; Να μην ξέρουν ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα και τι επισκευές ή τι αλλαγές έγιναν;
    • @billphone
      Αν το έστειλαν σε συνεργάτη είναι λογικό! ;)
      Σε lenovo στην εδώ αντιπροσωπεία η επικοινωνία ήταν με μυνήματα,το τηλέφωνο εκλέχτηκε,το ανταλλακτικό αναμένετε,το τηλ είναι έτοιμο για παραλαβή :)

      Οι κοπέλες στην εξυπηρέτηση δεν ξέρανε τίποτα! :D
      You may think you can fly - but you better not try
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Thracia έγραψε:

      @billphone
      Αν το έστειλαν σε συνεργάτη είναι λογικό! ;)
      Σε lenovo στην εδώ αντιπροσωπεία η επικοινωνία ήταν με μυνήματα,το τηλέφωνο εκλέχτηκε,το ανταλλακτικό αναμένετε,το τηλ είναι έτοιμο για παραλαβή :)

      Οι κοπέλες στην εξυπηρέτηση δεν ξέρανε τίποτα! :D
      Εντάξει αλλά δεν έχω το δικαίωμα σαν πελάτης να γνωρίζω τι αλλαγές έγιναν στη συσκευή μου;
      Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
      Δείχνεις σεβασμό στον καταναλωτή έτσι
      Αλλιώς τι; - Πάρτο στο φτιάξαμε, μη ρωτάς πολλά και φύγε;