Καλημέρα!
Εδώ και μερικές μέρες, το κινητό μου REDMI 3 PRO (Ido) μου παρουσιάζει πρόβλημα με το σήμα της δεύτερης κάρτας COSMOTE.
Καταρχήν να πω ότι έχω εγκατεστημένη την 8.3 - 7.5.25 έκδοση...
δοκίμασα να αλλάξω τις δύο SIM μεταξύ τους αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει....
μετά από εκκίνηση η μία SIM ξεκινάει κανονικά (Vodafone) ενώ η δεύτερη συνήθως δεν λειτουργεί, δεν έχει σήμα.
Μετά από λίγη ώρα κάποια στιγμή εμφανίζει να έχει σήμα...
επίσης όταν χρησιμοποιώ δεδομένα με την Vodafone τότε χάνεται το σήμα από την COSMOTE...
και αυτό ισχύει και για τις δύο θέσεις των SIM...
αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: φταίει κάτι στο τηλέφωνο? στην κεραία? (δεν το νομίζω προσωπικά, γιατί θα άλλαζε κάτι όταν αλλάζω θέση στις κάρτες)
Ή μήπως είναι θέμα ROM???
σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να κάνω factory reset ? το σκέφτηκα αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω γιατί θα είναι ταλαιπωρία να τα ξαναπεράσω όλα από την αρχή...
ευχαριστώ!
=============== Ιουν 24th 2017, 10:50am ===============
να σημειώσω ότι πριν από δύο ημέρες άλλαξα SIM κάρτα γιατί η παλιά μου ήταν κομμένη, και σκέφτηκα μήπως φταίει αυτό, αλλά παρόλο που έχω καινούργια SIM (nanoSIM) το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει...
Εδώ και μερικές μέρες, το κινητό μου REDMI 3 PRO (Ido) μου παρουσιάζει πρόβλημα με το σήμα της δεύτερης κάρτας COSMOTE.
Καταρχήν να πω ότι έχω εγκατεστημένη την 8.3 - 7.5.25 έκδοση...
δοκίμασα να αλλάξω τις δύο SIM μεταξύ τους αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει....
μετά από εκκίνηση η μία SIM ξεκινάει κανονικά (Vodafone) ενώ η δεύτερη συνήθως δεν λειτουργεί, δεν έχει σήμα.
Μετά από λίγη ώρα κάποια στιγμή εμφανίζει να έχει σήμα...
επίσης όταν χρησιμοποιώ δεδομένα με την Vodafone τότε χάνεται το σήμα από την COSMOTE...
και αυτό ισχύει και για τις δύο θέσεις των SIM...
αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: φταίει κάτι στο τηλέφωνο? στην κεραία? (δεν το νομίζω προσωπικά, γιατί θα άλλαζε κάτι όταν αλλάζω θέση στις κάρτες)
Ή μήπως είναι θέμα ROM???
σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να κάνω factory reset ? το σκέφτηκα αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω γιατί θα είναι ταλαιπωρία να τα ξαναπεράσω όλα από την αρχή...
ευχαριστώ!
=============== Ιουν 24th 2017, 10:50am ===============
να σημειώσω ότι πριν από δύο ημέρες άλλαξα SIM κάρτα γιατί η παλιά μου ήταν κομμένη, και σκέφτηκα μήπως φταίει αυτό, αλλά παρόλο που έχω καινούργια SIM (nanoSIM) το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει...