Ο/H tora33 έγραψε:
ρυθμίσεις/εφαρμογές/ληφθείσες/Mireo viaGPS//καθαρισμός δεδομένων
δοκίμασέ το και τα λέμε
Δεν έγινε τίποτα αλλά πήρα τηλέφωνο στην εταιρεία και με ενημέρωσαν ότι υπάρχει μη συμβατικότητα και θα με στείλουν καινούργιο κωδικό.
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμού