Εργοστασιακές και άμεσα φλασαρισμα πάλι την ελληνικηΟ/H mallias έγραψε:
Δεν βρίσκω πουθενά το ραδιόφωνο,στην κάμερα δεν μπορώ να επιλέξω την επιλογή ''με αργή κίνηση'' κ έχω περίπου 800-900 μβ ελεύθερα ραμ με μόνο το μεσσενγερ ενεργοποιημένο...Τι να κάνω?
Καρφιτσωμένο XIAOMI REDMI NOTE 2/PRIME τα πάντα για το smartphone
- RedMi Note 2
-
-
Bodai επειδη είμαι κ άσχετος όπως είπα αν κάνω επ εργοστ θα επιστρέψω στην προηγούμενη κινέζικη ρομ?Πρέπει να κάνω κάποιο μπακ απ και wipe απο το TWRP??To φλασάρισμα της ελληνικής την κάνω ακριβώς όπως την πρώτη φορά(με τον πρώτο τρόπο μέσω update)?
-
Ο/H iAmLiakos έγραψε:
Ο/H xristakos2002 έγραψε:
μεταφορα επαφων απο iphone γνωριζει κανεις πως γινεται;; υπαρχει τροπος;
Γενικά το εύκολο είναι να κάνεις συγχρονισμό με google(gmail) και έπειτα συγχρονισμό στο Xiaomi σου. Νομίζω η apple το επέτρεψε μετά το ios 7 αν δεν κάνω λάθος.
θα σου ζητηση τους κωδικους τιυ icloud και μετα θα τις μεταφερειςPocofone -
1)Έχω κάνει καθαρή εγκατάσταση και έχω βάλει την τελευταία 5.11. Δεν έχω κάποια πρόβλημα με wifi ή ράδιο που ακούστηκε. Αλλά η ram είναι πολυ χαμηλά χωρίς καμία εφαρμογή ενεργή είναι 700-850mb το πολύ. Είναι θέμα προφανώς της ρομ;
AΚΥΡΟ, μετά από επανεκκίνηση συνήλθε μου βγάζει 1 με 1,1gb ελεύθερο.
2)Επίσης όταν προσπάθησα να βάλω το αρχείο για τους 160 χαρακτήρες. Έμπαινα στο recovery και το περνούσα. Σε τρεις ρομ 29/10 και 1/11, 5/11 μου δημιουργεί πρόβλημα. Μου βγάζει αστάματητα το μήνυμα ότι έχει σταματήσει να λειτουργεί το mi sms και δεν σταματάει με τίποτα, μόνο όταν φλασάρω ξανά από την αρχή την ρομ ησυχάζει. Δεν καταλαβαίνω γιατί. Βέβαια το είχα κατεβάσει μια φορά, παίζει να είναι προβληματικό το ζιπαρισμένο αρχείο;
3)Και τέλος, είχα αναφερθεί σε προηγούμενα ποστ 2 φορές αλλά κανείς δεν μου απαντησε, πράγμα που μου έκανε εντύπωση!
Όσον αφορά επαφές τηλεφώνου να συγχρονίζονται με τις φωτο του facebook. Άκρη δεν έβγαλα ούτε και μου έβγαινε επιλογή στους λογαριασμούς για να το προσθέσω το facebook.