Παράθεση από amavroudis: “Έλα Χρήστο, όλα καλά. Μόνος του τα έκανε όλα... @geofust ξανά τα ίδια σε 72 ώρες και ξεκλειδωνεις. ” Αστειεύεσαι προφανώς... Αν δεν είχα κι εσένανε...
Άδεια δεν έχω. Την αίτηση προσπαθούσα να στείλω και μου έβγαζε τα προηγούμενα. Qualcomm δεν ξέρω τι είναι. Θα ψάξω. θα προσπαθήσω να εφαρμόσω αυτά που μου έγραψες. Σου το ξαναείπα...είμαι άσχετος γμτ...
Την official προσπαθούσα, αλλα μου έβγαζε αυτο... Στη συνέχεια προσπάθησα να εφαρμόσω τα βήματα του οδηγού για Διαδικασία αίτησης και ξεκλειδώματος του Bootloader - Mi Flash Unlock Tool - [ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ BOOTLOADER]. Ξεκινάω το miflash_unlock και μοου κολλάει εδώ
3 ερωτησούλες : Στο δικό μου κινητό δεν υπάρχει το εικονίδιο mi account που γράφει στον οδηγό. Φυσιολογικό? Εχω ηδη ενεργό λογαργιασμό mi account και mi cloud, απο παλιότερο (1 1/2 χρόνο περίπου) ξεκλείδωμα κινητού. Παιζει ρόλο στη διαδικασία? Μήπως είναι προτιμότερο να γινει η διαδικασία απο windows και οχι απο το κινητό?
Χθες παρέλαβα το δικό μου mi mix 2. Πράγματι, δείχνει υπέροχο. Εχει έρθει με την Global 9.1.2.0 NDEMIEI. Εχει έρθει σαν αναβάθμιση η MIUI V9.5.6.0. ODEMIFA ΣΤΑΘΕΡΗ 1.6G. Να την εγκαταστήσω μέχρι να περάσω την xtrv ή έχει προβλήματα? Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω τώρα (οδηγό για ξεκλείδωμα bootloader, εγκατάσταση xtrv κλπ)? Ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια…
Παράθεση από Octaviastikos: “Καο τι σε απασχολεί ποια φοραει;;; Αφού πάλι στην xtrv θα είσαι... ” Χα χα χα… σωστός. Απλά, μου είπαν πιο πάνω τα παιδιά να το ζητήσω με official
Παράθεση από geoanto555: “΄Μπορείς να το γράψεις φυσικά... Ζήτα το με official rom κια μην το σκέφτεσαι πολύ. ” Το Ελληνικό σάϊτ είναι το tokinito.gr Τους έστειλα mail ρωτώντας ποιά rom φοράει. Εν αναμονή της απάντησης λοιπον. Σκέφτομαι να το προτιμήσω για να αποφύγω την μηνιαία+ αναμονή…