Αποτελέσματα αναζήτησης
Αποτελέσματα αναζήτησης 61-74 από 74.
-
Κατ' αρχας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες και αναλυτικές απαντήσεις σας. Αρχικά να σας πω ότι κατάφερα να τσεκάρω τον bootloader και είναι κλειδωμένος (δεν ξέρω αν με τη rom που έχω αυτό είναι λογικό ή παράλογο...) Φαντάζομαι ότι η ρομ του φόρουμ που μου προτείνεις (XTRV) είναι με ελληνικό μενού και με αυτή το τηλέφωνο και η μπαταρία του θα "πετάει"... Τέλος και επειδή πρέπει να είμαι από τους ποιο άσχετους επί γης σε τέτοιου είδους θέματα, και επειδή εσείς μπορεί να μου τα γράψατε αναλυτικότατα …
-
Καλησπέρα, ξαναανεβάζω την ανάρτηση μου σε νέο νήμα γιατί χάθηκα στο άλλο από τις πολλές ερωτοαπαντήσεις. αγόρασα το redmi note 4 στα τέλη Δεκεμβρίου 2016. Μετά από 9 μήνες βλέπω ότι η μπαταρία εξαντλείται σε χρόνο dt. π.χ. Βγάζοντας το από τον φορτιστή στο 100% και με περίπου 1 ώρα συνεχή χρήση (παιχνίδια κλπ) η μπαταρία φτάνει στο 60-70%. Από τα λίγα που έχω δει από το φόρουμ καταλαβαίνω ότι θα φταίει η ρομ που μου έχουν βάλει στο τηλέφωνο (επισυνάπτεται φωτο). Από την άλλη φίλος που έχει το r…
-
Επαναλαμβάνω το ερώτημα και ξαναανεβάζω τη φωτο με τη ρομ: Καλησπέρα, αγόρασα το redmi note 4 στα τέλη Δεκεμβρίου 2016. Μετά από 9 μήνες βλέπω ότι η μπαταρία εξαντλείται σε χρόνο dt. π.χ. Βγάζοντας το από τον φορτιστή στο 100% και με περίπου 1 ώρα συνεχή χρήση (παιχνίδια κλπ) η μπαταρία φτάνει στο 60-70%. Από τα λίγα που έχω δει από το φόρουμ καταλαβαίνω ότι θα φταίει η ρομ που μου έχουν βάλει στο τηλέφωνο (επισυνάπτεται φωτο). Από την άλλη φίλος που έχει το redmi note 3 pro (με τη βοήθεία σας) …
-