Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 21-40 από 233.

  • Bluetooth Headset Redmi Pro

    panokato1096 - - RedMi Pro (Omega)

    Μήνυμα

    Σε μια-δυο βδομαδες που ελπιζω να εχουν φτασει τα bluetooth ακουστικα, Θα το δοκιμασω και θα σου πω αν εχει θεμα η ρομ γενικως γιατι εγω εχω την κινεζικη ακομα.

  • Παράθεση από NasDriver: “Άρχισαν να μαθαίνουν μάλλον Αν θες να το κρατήσεις με την κινέζικη ώστε να μην χάσεις την εγγύηση δες εδώ για εγκατάσταση google gapps Πως να εγκαταστήσουμε το Google Play Store σε οποιαδήποτε Xiaomi συσκευή [οδηγός βήμα βήμα][GAPPS] ” θα περιμενω μεχρι να τελειωσω με την εξεταστικη και μετα βλεπουμε. καταφερα να βαλω το playstore με παρομοιο τροπο. η εφαρμογη που λεει ο οδηγος δεν υπαρχει στο store πλεον.

  • Παράθεση από NasDriver: “Σε αυτό δεν μπορούμε να βοηθήσουμε ” καλα ναι. αλλα οι δυο εφαρμογες που ανεφερα παραπανω υπαρχουν κανονικα στα κινητα. σωστα ?? =============== Ιουν 15th 2017, 12:31pm =============== Παράθεση από George Kaggelaris: “Παράθεση από panokato1096: “η εφαρμογη ασφαλειασ δεν υπαρχουν λεει εξ αρχης στο κινητο. ” Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει η εφαρμογή της ασφάλειας στο MIUI! Ξέμπλεξε με αυτούς το συντομότερο δυνατό. Πάρε την κατάσταση στα χέρια σου και δώσε ένα τέλος σ…

  • Παράθεση από NasDriver: “Δεν θα βγάλεις άκρη, μάλλον θα πρέπει να αποφασίσεις εάν θα: 1. Το κρατήσεις όπως σου το δίνουν από το eshop + έχοντας την εγγύηση που σου δίνουν 2. Το πάρεις πίσω και πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου με πιθανότητα να σου πουν ότι δεν έχεις εγγύηση ” μα το τραγικο αυτο ειναι οτι στο προηγουμενο τηλεφωνο που μου κανανε τους ειπα να μου το γυρισουν πισω κι αυτοι το πηγαν για σερβισ

  • Παράθεση από NasDriver: “Από ποιο μαγαζί το έχεις πάρει ? Σε ποιο τεχνικό τμήμα το έχουν στείλει ? ” απο e-shop το πηρα

  • Ευχαριστώ! Ακόμη περιμένω το κινητό δυστυχώς... =============== Ιουν 15th 2017, 11:39am =============== Παράθεση από NasDriver: “Κάνει για όλες τις συσκευές, αρκεί το mi pc suite να αναγνωρίσει αυτόματα το μοντέλο της συσκευής. Αν δεν, υπάρχει άλλος τρόπος ” καλημερα, αφου ακομα περιμενω το κινητο ειδα οτι το στειλανε στον τεχνικο. και ο τεχνικος τους μετα απο τηλεφωνιμα στο τμημα service ειπε οτι η εφαρμογη της μουσικης καθως και η εφαρμογη ασφαλειασ δεν υπαρχουν λεει εξ αρχης στο κινητο. επιση…

  • Παράθεση από Bodai: “Παράθεση από panokato1096: “φαινεται ευκολος τροπος. αν ρωτησω στο τμημα service του e-shop λετε να μου πουν ποιος ειναι ο "τροπος" της εταιριας ;; ” Εγω θα σου έλεγα να πάρεις τα πράγματα στα χέρια σου!! Μετά απο τέτοια αντιμετώπιση στο θέμα εγγύησης .... Σιγα να μην ξερουν ποιός είναι ο τρόπος της εταιρίας? Ποιάς εταιρίας? Κάποιας που δεν εχει ούτε Κεντρική Ευρωπαϊκή Αντιπροσωπεία?? ” αυτο ακριβως σκεφτομαι. Παράθεση από NasDriver: “Αυτό εδώ λες ---> Κάντε flash με το Mi P…

  • βρηκα στο site της xiaomi σαν εναλλακτικο τροπο εγκαταστασης αυτο εδω: (After Mi PC Suite is installed, make sure that your phone is in fastboot mode, connect your phone to a computer, and select the correct ROM file to flash) εχει δοκιμασει κανενας να βαλει ρομ ετσι;; φαινεται ευκολος τροπος. αν ρωτησω στο τμημα service του e-shop λετε να μου πουν ποιος ειναι ο "τροπος" της εταιριας ;;

  • Ωραία, ευχαριστώ! Άντε με το καλό να πάρω το κινητό στα χέρια μου να ξεκινήσω. Θα σας ανεβάσω αύριο screenshot =============== Ιουν 13th 2017, 9:06pm =============== Παράθεση από NasDriver: “Παράθεση από panokato1096: “δεν τους αφορά αρκεί να το κάνω με το σωστό τρόπο της εταιρίας ” Τον σωστό τρόπο της εταιρείας σου τον έδωσαν ή και αυτό πρέπει να το βρεις μόνος σου ? Γιατί ότι και να κάνεις μόνος σου, αύριο-μεθαύριο θα σου πουν ότι δεν το έκανες σωστά και με τον official τρόπο. Γνώμη μου, αφού …

  • Παράθεση από George Kaggelaris: “Παράθεση από panokato1096: “Πήγα στο κατάστημα, γι' αυτό το κινητό είναι στο service και θα το έχω από αύριο και μου απάντησαν από το κατάστημα ότι δεν μπορούν να βάλουν αυτή τη rom εντός της εγγυήσεως. ” Ενώ μπορούν να πουλάνε κινητά εισηγμένα από Κίνα με μαϊμουδορόμ πειραγμένη, εντός εγγύησης; Αν τελικά επιλέξεις να βάλεις επίσημη ROM να ξέρεις ότι δεν θα έχεις ελληνικά και PlayStore. ” Με τα ελληνικά δεν έχω θέμα! Με το playstore τι μπορούμε να κάνουμε?

  • Πήγα στο κατάστημα, γι' αυτό το κινητό είναι στο service και θα το έχω από αύριο και μου απάντησαν από το κατάστημα ότι δεν μπορούν να βάλουν αυτή τη rom εντός της εγγυήσεως. Σε απάντηση που πήρα από τον υπεύθυνο τους για το αν μπορώ να το κάνω εγώ και αν θα χάσω την εγγύηση, μου είπε ότι δεν τους αφορά αρκεί να το κάνω με το σωστό τρόπο της εταιρίας και χωρίς να το ξεκλειδώσω. Αφού λοιπόν δεν τους αφορά ποιος θα βάλει τη rom θα αναγκαστώ εγώ να βγάλω το φίδι απ' την τρύπα και να κάνω τη δουλειά…

  • Από e-shop μία βδομάδα πριν το Πάσχα

  • Έχω λογαριασμό mi account αλλά δεν ζητάω να ξεκλειδώσω το bootloader γιατί αυτό προαπαιτεί να έχω ένα official developer λογισμικό. Εγώ είμαι σε αυτό το σημείο... Δηλαδή πώς θα εγκαταστήσω αυτό το official λογισμικό. Ξέρω ότι η εγγύηση που δίνεται είναι γενικώς "για τα σκουπίδια" ειδικά για αυτά τα κινητά στην Ελλάδα γιατί δεν καλύπτουν σχεδόν τίποτα αλλά εξακολουθώ να θέλω να την έχω... Μου είπαν ότι αν ξεκλειδώσω το κινητό θα τη χάσω κι αυτή την ελάχιστη εγγύηση... Οπότε δεν θα βάλω προς το πα…

  • Κάπως έτσι...

  • Λίγο δύσκολο... Αύριο θα το πάρω από το "service" οπότε θα σου στείλω αύριο. Να είσαι σίγουρος πάντως ότι είναι global stable κι ότι δεν υπάρχει όπως είπα και πιο πάνω από τη xiaomi... Αν ψάξεις δηλαδή στο site της xiaomi δεν υπάρχει και είναι 100% σίγουρο αυτό γιατί στο forum το αγγλικό ζητάνε να βγει global version γι'αυτό το κινητό. Το screenshot θα σας το στείλω μόλις πάρω το κινητό. Να αναφέρω ότι η rom που έχει αυτή τη στιγμή μέσα με την οποία μου το δώσανε, είναι ελαττωματική αφού εξαφανί…

  • Καλησπέρα στην παρέα! Θα ήθελα τη βοήθεια σας ώστε να εγκαταστήσω την official rom της xiaomi, την china developer χωρίς να χρειαστεί να ξεκλειδώσω τίποτα και σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας. Θέλω να με ενημερώσετε για το τι πρέπει να κατεβάσω, πώς θα το εγκαταστήσω και τι θα πρέπει να κάνω ώστε να εγκατασταθεί με επιτυχία και χωρίς προβλήματα γιατί το κινητό αγοράστηκε από ελληνικό μαγαζί κι έχει ακόμη εγγύηση. Από το μαγαζί μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν εγκαταστήσω τη rom αυτή σύμφ…

  • ααααα οκ καλος. αρκετα σας ζαλισα σας ομως. ευχαριστω και τους δυο παρα πολυ για τις απαντησεις και τις συμβουλες.

  • Παράθεση από mike: “Συγκεκριμενα απο eglobalcentral εγω θα κυνηγουσα να παρω ενα σφραγισμενο κουτι με το κινητακι μου μεσα!Και μετα θα ηλπιζα ” εννοεις οτι δινει μεταχειρισμενα ή οτι εσυ δεν προτιμας να το ανοιξουν ??

  • Παράθεση από mike: “Καλησπερα φιλε!Αν η αγορα σου γινει απο χωρα εντος Ε.Ε. τοτε δεν πληρωνεις τελωνειο!Αυτο ειναι σιγουρο,ετσι ειναι ο κανονισμος να στο πω απλα!Το θεμα λοιπον εχει να κανει καθαρα με αγορα απο χωρες εκτος Ε.Ε. οπως πχ η αγαπημενη μας Κινα (η και Αμερικη).Εδω απλως να σου πω οτι τα πραγματα τελευταια απο τα τελη πχ του Νοεμβρη 2016 και επειτα(ειδικα μεσα στις γιορτες των Χριστουγεννων οπως συχνα συμβαινει ισως) εχουν γινει λιγο πιο αυστηρα να στο πω.Ανεκαθεν η αγορα απο Κινα ειχ…

  • καλησπερα επειδη εχω ακομα αποριες σχετικα με τις παραγγελιες απο εξωτερικο. παιρνοθμε απο ενα μαγαζι εκτος ευρωπης φτανει τελωνειο το ελεγχουν και μας βγαζουν ενα ωραιο ποσο να πληρωσουμε. παραγγελνουμε απο ευρωπη φτανει τελωνειο το ελεγχουν και το αφηνουν να περασει χωρις να μας βγαλουνε ποσο να πληρωσουμε ?? ειναι 100% σιγουρο αυτο ?? ακομα και αν γραφει κινητο και τιμη επανω ?? η θα πρεπει να πω στο μαγαζι να κανουν καποιες κινησεις οπως οταν παραγγελναμε απο ενα κινεζικο μαγαζι ??