Παράθεση από sso: “Μήπως τους τελείωσαν τα χρήματα και όποιος πρόλαβε πρόλαβε;;; Χθες 15/06/2017 έληξε η προθεσμία για τον Ντουάγκη. Δεν θα έπρεπε σήμερα το ΠΠ να κλείσει την υπόθεση;;; Ακόμα γράφει: Awaiting other party's response ” Ακριβώς το ίδιο και σε εμένα
Η λύση για τους ελέγχους λέγεται ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ. Αλλά εξακολουθεί να υπάρχει το 3/1 στο δημόσιο. Οπότε μόνο χειρότερα μπορούν να γίνουν τα πράγματα από άποψη στελέχωσης.
Δεν χαλάρωσαν, απλά ποτέ δεν έσφιξαν στο βαθμό που πιστέψαμε. Τα φόρουμ έχουν όλο και περισσότερα νέα μέλη και οι άνθρωποι έχουμε την τάση να μεταφέρουμε το ασυνήθιστο, στην προκειμένη περίπτωση το τελωνείο.
Έχω τη china stable 8.2.3.0 και εδώ και λίγες μέρες μου έκλεινε chrome ενώ το χρησιμοποιούσα, χωρίς να έχω ανοιχτές πολλές εφαρμογές για να το δικαιολογήσω ως υπερφόρτωση της Ram. Τώρα μόλις μου εμφάνισε κάτι ακόμα. Με κάλεσαν, κι ενώ χτυπούσε κανονικά, δεν μου εμφάνισε την οθόνη με το όνομα ή αριθμό που με καλεί, ούτε φυσικά μου έδωσε τη δυνατότητα να απαντήσω στην κλήση, η οποία εμφανίστηκε μετά από λίγα δευτερόλεπτα κανονικά στις αναπάντητες.
Το πρώτο mail του Paypal We encourage you to work directly with tao lingling to resolve this problem. Most of the time problems like this can be resolved quickly and amicably through the Resolution Center. You'll be able to review the transaction details and communicate with the seller there. We will notify you when your seller posts a response to your message. The deadline to either mark this case as resolved or escalate it for our attention is 21 June 2017. You must mark the case as resolved i…
Λοιπόν, στη δική μου περίπτωση, με το μήνυμα που του έστειλα ξεκίνησε και το claim. Η 21η ιουνίου απ' ότι κατάλαβα είναι και η καταληκτική ημερομηνία για να απαντήσει ο πωλητής. Αυτό σημαίνει πως αν δεν απαντήσει ως τότε λήγει υπέρ μου? Να μην κάνω escalate?
Καλά κρασιά. Στο ali express θα είχαμε πάρει πίσω τα λεφτά μας σε 5 μέρες χωρίς tracking. Δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε πως για ακριβές αγορές δεν το εμπιστεύονται.
Ειμαι στην κατηγορια αυτων που δεν εχουν παρει tracking. Του εστειλα μηνυμα μεσω paypal και εχει deadline να απαντησει 21 Ιουνιου. Μετα γινεται αυτοματα claim?
Θα ηταν εύκολο να ανεβάσει κάποιος ενα πρότυπο κείμενο για το PayPal? Να στηρίξω το claim στο οτι εγραφε ship in 24 hours δεν εχει στειλει τιποτα και το site ειναι offline?
Ανακαλύπτει κάποιος το μαγαζί και μας λέει την προσφορά. Βγαίνει και κάποιος άλλος και μας λέει πως το κατάστημα είναι αξιόπιστο και έχει παραγγείλει από εκεί στο παρελθόν. Ανάβει η συζήτηση στο φόρουμ και μετά από 1-2 μέρες ανεβαίνουν 2 review στο trustpilot από "Έλληνες". Εκεί εμένα κάτι δεν μου κολλάει. Πώς έμαθε ο duang πως συζητάει όλο το φόρουμ για αυτόν για να βρεί 2 τυχαία ελληνικά ονόματα και να κάνει μόνος του τα review?
Παράθεση από Red21: “Το Priority Line EU Express που δινει ως μεθοδο αποστολης το Gearbest το εχει δοκιμασει κανεις??? Ειναι tax free?? ” Ετσι ισχυρίζεται ο youtuber Unboxing Specialist. Το δοκίμασε λέει πολλές φορές σε ογκώδη δέματα