Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 21-40 από 44.

  • Παράθεση από geoanto555: “Ελεγχο bootloader έκανες; ” Έλεγχος bootloader δεν είναι αυτό που τρέχουμε το adb tool? "unlocked: no" έγραψε. Δεν έχω τρέξει ακόμα το SP Flash tool. Από τον οδηγό για το redmi έτρεξα μόνο το recovery. Τώρα θα δοκιμάσω και το fastboot.

  • Ναι είναι κλειδωμένος. Εδώ λέει ότι δεν έχει σημασία. "Ο παρακάτω οδηγός είναι για το Redmi Pro Helio X20 and Helio X25 Και δουλεύει ταυτόχρονα σε συσκευές με Locked & Unlocked Bootloader"

  • Καλημέρα, προσπαθώ από εχτές να κάνω flash τη ROM (με δανεικά pcia γτ δεν χρησιμοποιώ Windows) και όλα δείχνουν μάταια. Δοκίμασα για αρχή αυτόν εδώ τον οδηγό. Καμία από τις 3 λύσεις δεν δούλεψε. Ούτε καν το πολυβόλο, το οποίο μου έβγαλε το παρακάτω:forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/33425/ Μετά δοκίμασα από εδώ το Recovery τρόπο αλλά εκεί μου έγραψε "Couldn't verify update package". Υπάρχει ελπίδα με τον fastboot οδηγό? Να μπω στον κόπο? Εδώ έχω αναφέρει την ROM που έχει τώρα.

  • Παράθεση από Mylopotamos: “46 ημέρες από την αγορά του κινητού και τίποτα ακόμα από το τελωνεία που έχει κλείσει και σε αυτό 32 μέρες ” Εμένα έκανε παραπάνω (έχω γράψει προηγούμενα posts) και είναι χαλασμένο!!! (παρουσιάζει phantom touches) Εννοείται το support του aliexpress είναι τραγικό, χρησιμοποιούν bots που δεν ακολουθούν καμία διαδικασία και ο κινέζος πωλητής κάνει τον κινέζο. Θα flasharw τη ROM σήμερα αλλά δεν ελπίζω σε πολλά.

  • Παράθεση από dfoust: “Γιαυτό εγώ αποφεύγω να αγοράζω κινητά και γενικά ακριβές συσκευές από το Ali καλύτερα να δώσω κάτι παραπάνω και να το πάρω από κάποιο κατάστημα, όχι ότι μπορεί να μην κάνει τον Κινέζο αλλά σε γενικές γραμμές τα σοβαρά μαγαζιά έχουν και Support. Στάλθηκε από το xiaomi redmi pro μου ” Δεν είχα ιδέα. Ότι είχα διαβάσει παρουσίαζε το aliexpress ως αξιόπιστο. Δεν είναι. Παράθεση από marilena.ele: “@moussathecat Από vickmall είχα πάρει το κινητό! Αργουσαν πολυ στην επικοινωνία αλλ…

  • Ghost Touch Xiaomi Redmi 3

    moussathecat - - RedMi 3 & PRO (Ido)

    Μήνυμα

    @Nickvasilias τελικά βρήκες άκρη? Έχω ίδιο πρόβλημα με το Xiaomi Redmi Pro από την πρώτη μέρα που το πήρα (πριν μια εβδομάδα) και η κατάσταση ελιναι τραγική. Αρκετές φορές δεν μπορώ καν να χρησιμοποιήσω το τηλέφωνο.

  • Παράθεση από marilena.ele: “@moussathecat Καλημέρα! Δυστυχώς τα ιδια ειχα και εγώ και το κινητό είχε έρθει με official chinese rom... εγώ το έστειλα πίσω και έγινε αντικατάσταση.. Στο πακέτο που μου το ξαναεστειλαν είχαν γράψει repair device και δεν πέρασε τελωνείο.. Σε κάθε περίπτωση αν ειναι θέμα hw δε σε συμφέρει να το επιδιορθώσεις μονος σου.. Απο ότι είχα δει η οθόνη + digitizer που θα χρειαστείς κάνει γύρω στα 100€.. Επίσης, καλο θα ηταν αν τους το γυρίσεις πίσω να το έχεις με official rom…

  • Παράθεση από marilena.ele: “@moussathecat Καλημέρα! Δυστυχώς τα ιδια ειχα και εγώ και το κινητό είχε έρθει με official chinese rom... εγώ το έστειλα πίσω και έγινε αντικατάσταση.. Στο πακέτο που μου το ξαναεστειλαν είχαν γράψει repair device και δεν πέρασε τελωνείο.. Σε κάθε περίπτωση αν ειναι θέμα hw δε σε συμφέρει να το επιδιορθώσεις μονος σου.. Απο ότι είχα δει η οθόνη + digitizer που θα χρειαστείς κάνει γύρω στα 100€.. Επίσης, καλο θα ηταν αν τους το γυρίσεις πίσω να το έχεις με official rom…

  • Παράθεση από nickkon: “Καλημέρα. Αν μπορείς να φλασάρεις ROM από εδώ κάνε το και δες πάλι αν σου κάνει τα ίδια. Οι κινέζοι δεν έχουν θέμα με τη ρομ που θα τους το στείλεις πίσω αν -που δεν το εύχομαι- ειναι θέμα HW. Αλλά αν δοκιμάσεις με την unofficial που έχεις τώρα, δε θα εισαι σίγουρος 100% για το τι φταίει ” Ευχαριστώ. Βλέπω touches κατά μήκος όλου του κάτω μέρους της οθόνης. Αναβοσβήνουν σαν τρελά. Σταματάει μόνο όταν κλειδώσω το κινητό. Θα αλλάξω rom μόλις βρω pc με Windows και χρόνο. Ευχα…

  • Ευχαριστώ πολύ όλους. Ναι το είδα ότι πρέπει να αλλάξω rom αλλά πρώτα θέλω να βεβαιωθώ ότι δεν είναι θέμα hardware για να το δείξω στον κινέζο. Αν έχει πρόβλημα hw πρέπει να το γυρίσω πίσω στον κινέζο ε? Πράγμα το οποίο δεν θέλω να κάνω γτ αν μου το αντικαταστήσει πιστεύω πάλι θα κολλησει τελωνείο, θα πληρώσω άλλα 50 κοκ. Μόλις ενεργοποίησα το show touches. Θα επανέλθω.

  • Παράθεση από George Kaggelaris: “Μπορείς να ανεβάσεις ένα screenshot από το about phone να δούμε τι rom φοράει το κινητό σου; Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ” forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/33092/

  • Καλησπέρα, σήμερα μόλις παρέλαβα μετά από 1,5 μήνα που είχε κολλήσει στο τελωνείο το Xiaomi Redmi Pro X25. Και σαν να μην έφτανε αυτό το κινητό έχει πρόβλημα με την touchscreen. Εν ολίγοις μερικές φορές είναι σαν να το χειρίζεται το κινητό ένα φάντασμα. Πατάει μόνο του κουμπιά κ κάνει επιλογές. Έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην περιοχή ακριβώς πάνω από το home button. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό? Μπορεί να γίνει κάτι?

  • Παράθεση από Mike D: “Εννοείς το κουτί του κινητού? Εμένα το άνοιξαν απλα να δούν τι είναι!!! Το safety stick ας πούμε δε το πείραξαν ” Όχι. Η συσκευασία του κινέζου δεν είχε ανοιχτεί καθόλου. Στην τύχη πρέπει να το τιμολόγησαν. Το είχα αγοράσει 170 ευρώ, ο κινέζος πάνω είχε γράψει 35 δολάρια, στο σκρουτζ τώρα κάνει 230 (όταν το παρήγγειλα έκανε 270), κ το φοροόγησαν για 150.

  • Τελικά παράλαβα σήμερα από ΕΛΤΑ (είχε έρθει από την προηγούμενη εβδομαδα). 36+12 ευρώ. Δεν το είχαν ανοίξει καν το πακέτο.

  • Για μένα καλά ξεκίνησε! forums.xiaomi-miui.gr/index.php/Attachment/32649/

  • Παράθεση από Makrimakr: “Ούτε σήμερα τιποτα!!!! Απο 2-2 στο τελωνειο 42 μέρες!!!Νιώθω σαν να είμαι φαντάρος και ημέρα απολύσεως τρώγω φυλακή (επ' αόριστον)Πολύ ξενέρωμα λέμε!!!!Και είχα παραγγείλει μαζί θήκη και tempered glass και τα έχω εδώ 40 μέρες!!!!! ” αχαχαχ κι εγώ ακριβώς το ίδιο. ακόμα τελωνείο απο 01/02 (1η Φεβρουαρίου) και έχει έρθει η θήκη και το tempered glass από gearbest εδώ και 2-3 εβδομάδες!! Παραπάνω τα παιδιά λένε ότι και τα δικά τους είναι από 01/02.

  • Παράθεση από vortalhe: “Παρελαβα τελικα εχθες το redmi pro 3/64gb με καθολου εξοδα για τελωνειο με sg post.To eixe kanei declare mp5 20$ και δωρο! ” Από ότι είδα στο προηγούμενο σου post δεν είχε μπει καθόλου τελωνείο. Οπότε λογικό ότι δεν πλήρωσες τίποτα.

  • Παράθεση από NasDriver: “Δεν έβαλες φώτο από το tracking number ? ” Αν ρωτάς εμένα το βλεπουν το status από δικό τους σύστημα, δεν χρειάζεται να βγάλω κάποια φωτό. Είδαν ότι έχει κρατηθεί τελωνείο και δεν ήθελαν να ασχοληθούν παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα δείτε εδώ: Ali Dispute. Οι προτάσεις που έκαναν είναι εξής (για κάποιο λόγο δε τις βγάζει στο timeline) 1o response: Problems with the orderJudgement from AEInvalid Reason * Purchase Protection is running out, but package is still in transit * Inv…

  • Παράθεση από vortalhe: “είμαι απο τους τυχερους? ” Μάλλον είσαι. Εμένα το έχουν τελωνείο από την 01/02 και σήμερα το ALI Express έδωσε και τα λεφτά στον πωλητή γιατί αγνόησαν πλήρως τις διαμαρτυρίες μου για να κάνουν extend το buyer's protection. Επέμεναν να στείλω έγγραφα ότι το πακέτο έχει γίνει detained από το τελωνείο. Τραγικοί και αναξιόπιστοι και αυτοί.

  • Παράθεση από kodorevi8ulis: “Παράθεση από moussathecat: “To ali? Τόσο τραγικοί είναι? Εγώ παρακαλάω για αύξηση του buyer's protection εδώ και μια εβδομάδα και με γράφουν. Κρίμα και παρουσιάζονταν ως σοβαροί. ” το buyers protection δε στο αυξάνει το "ali" ο πωλητής στο αυξάνει (μέχρι στιγμής όσες φορές το έκανε μου το αύξησαν με την μια)ας ξεχωρίσουμε λίγο του τι είναι το ali/ebay και το τι είναι ο πωλητής αν δε στο κάνει ε πάτα το dispute τι να σου πω ” Ναι ο πωλητής δεν μου το έχει αυξήσει και …