Παρήγγειλα από το gearbeast, me priority line , στις 24/8, το udimigi z1 pro.
τους στελνω email , να μου στειλουν την συσκευή, εχει καλα χαρακτηριστικα, και από το gearbest απαντουν με αυτοματοποιημένα email, που μου δινουν .. ticket, και δεν ξερω τι πρεπει να κανω..
τελικα, διαβασα αυτά τα τικετ, λενε ότι δεν το εχουν το κινητο, θα το εχουν από τις 18/9 , και μου προτεινουν επιστρφη των χρηματων, και θα επιλεξω επιστροφή στο paypal,, εχει και καποιες άλλες επιλογες
τους στελνω email , να μου στειλουν την συσκευή, εχει καλα χαρακτηριστικα, και από το gearbest απαντουν με αυτοματοποιημένα email, που μου δινουν .. ticket, και δεν ξερω τι πρεπει να κανω..
τελικα, διαβασα αυτά τα τικετ, λενε ότι δεν το εχουν το κινητο, θα το εχουν από τις 18/9 , και μου προτεινουν επιστρφη των χρηματων, και θα επιλεξω επιστροφή στο paypal,, εχει και καποιες άλλες επιλογες