Για μένα προσωπικά έχει νόημα το υποκειμενικό. Δεν έχω όμως παρωπίδες και είμαι ανοικτός σε συζητήσεις!

Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΔιαφορές στα είδη φυσικά και υπάρχουν, διαφορές στους ακροατές -σαν άτομα- φυσικά και υπάρχουν, ΑΛΛΑ διαφορές ανάμεσα στους ακροατές -με την έννοια της διεκδίκησεις του ακούσματος "ανώτερης" μουσικής- δεν υπάρχουν. Όχι ότι δεν τις νιώθουν κάποιοι/πολλοί, αλλά ουσιαστικά. Με 2 λόγια δεν νιώθω "ανώτερη" από κάποιον που ακούει το χ είδος, ούτε κατώτερη από κάποιον που ακούει το ψ.Ο/H Athanasios Skarmoutsos έγραψε:
Προς fog,το ότι μεγαλώνει ένα άτομο και αντιμετωπίζει αλλιώς καταστάσεις,δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν διαφορές στα είδη,ή το πως τα αντιλαμβάνονται οι ακροατές τους.Μη ξεχνάμε πως οι τεράστιες διαφορές σε αυτή τη μουσική(ροκ και μεταλ)είναι που την κάνουν υπέροχη.Όσο αναφορά τα συναισθήματα,επειδή σε αυτή τη περίπτωση μιλάμε για κάτι υποκειμενικό,δεν μπορείς να πείς σε κάποιον τι θα νιώσει όταν ακούει κάτι,όμως η κριτική της μουσικής είναι κάτι το αντικειμενικό και δεν υπόκεινται σε συναισθηματισμούς περί προσωπικού γούστου του εκάστοτε ακροατή.
H "δίκαιη" κρίση της "πραγματικότητας", ακόμη και όταν γίνεται όντας "έξω" από τον εαυτό μας, για "αντικειμενικότητα", είναι πάντα υποκειμενική (με βάση γνώσεις, στοιχεία του χαρακτήρα μας, ψυχολογία κλπ.)Ο/H Athanasios Skarmoutsos έγραψε:
Αν κάποιος θέλει να κρίνει δίκαια κάτι,και δεν επιθυμεί να βασιστεί σε άλλους,τότε πως θα το κάνει,αν όχι με την κρίση του?Και πως θα είναι δίκαιος αν δε προσπαθήσει να δεί κάτι εκτός απο το προσωπικό του φάσμα?Μπορεί η κριτική και η κρίση να είναι ολίγον ανθρώπινα χαρακτηριστικά,όμως δε μπορούν να ασκηθούν με σωστό τρόπο?