[GTV-5.9.10] H νέα έκδοση της Ελληνικής MIUI ROM είναι διαθέσιμη για λήψη !
- ROM
-
-
Ο/H wankel13 έγραψε:
υπαρχει περιπτωση να φταει κατι απο το ΟΤΑ?ειχα βαλει το fix την περασμενη εβδομαδα αλλα δεν καταφερα να περασω την 3.16 ποτε.
Εγώ πάντως δεν την έκανα OTA ούτε έχω κάνει το OTAfix οπότε την έκανα με τον παραδοσιακό τρόπο και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιοArturius79 invite you to Xiaomi MIUI Official Forum
en.miui.com/?fromuid=334298346 -
Θα το βρούμε το πρόβλημα και θα βγεί νέα αύριο αφού την δοκιμάσουν οι Beta Τesters....
-
Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε και τις πληροφορίες που παρέχετε! Είναι μοναδικό αυτό που κάνετε και αξίζετε πολλά μπράβο.
Μία ερώτηση έχω για αρχή. Είμαι άσχετος και στους άσχετους πέφτουν οι αναποδιές. Φοβάμαι πολύ να πειράξω το οτιδήποτε, αλλά είχα προσπαθήσει από περιέργεια πριν λίγες μέρες να περάσω την 3.16.1. Μπαίνοντας στο recovery όμως, έγραφε ΜΟΝΟ κινέζικα. Τι παίζει και τι μπορώ να κάνω; Βασικά, μπορώ να κάνω (χωρίς να μάθω κινέζικα!) ; -
Ο/H FreddyK έγραψε:
Συγχαρητήρια για τη δουλειά που κάνετε και τις πληροφορίες που παρέχετε! Είναι μοναδικό αυτό που κάνετε και αξίζετε πολλά μπράβο.
Μία ερώτηση έχω για αρχή. Είμαι άσχετος και στους άσχετους πέφτουν οι αναποδιές. Φοβάμαι πολύ να πειράξω το οτιδήποτε, αλλά είχα προσπαθήσει από περιέργεια πριν λίγες μέρες να περάσω την 3.16.1. Μπαίνοντας στο recovery όμως, έγραφε ΜΟΝΟ κινέζικα. Τι παίζει και τι μπορώ να κάνω; Βασικά, μπορώ να κάνω (χωρίς να μάθω κινέζικα!) ;
καλωσόρισες στην παρέα μας
μέχρι να σου απαντήσει κάποιος που έχει το κινητό σου , ρίξε μια ματιά εδώ
xiaomi-miui.gr/community/index…%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CE%AF/
xiaomi-miui.gr/community/index.php/Board/87-Redmi-Note/( Με την εγγραφή στο φόρουμ , μεγαλώνει η παρέα μας! )
-
Ο/H FreddyK έγραψε: