Πως κλειδώνω και ξεκλειδωνω; Γενικά είμαι αρχάριος και δεν γνωρίζω πολλά. Αν υπάρχουν οδηγίες για το κλείδωμα ξεκλείδωμα. Πάντως σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου
Παιδιά καλησπέρα ! Λοιπόν χθες ο NasDriver από κοντά με βοήθησε για να διορθώσουμε το πρόβλημα του oem unlock και πιο ειδικά το κινητό να ξεκλειδώσει . Επιτέλους και έγινε! Η διαδικασία; 1)Deep Flash Caple με το πράσινο - άσπρο καλώδιο. 2)Mε κλειστό το κινητό έκανε τις απαραίτητες διαδικασίες και με το πρόγραμμα miflash unlock επιτέλους ξεκλείδωσε 3)Μου έβαλε το Ελληνικό TWRP recovery 4)και την ελληνική ρόμ 8.2.4.0 To κινητό μπορώ να πω από χθες ότι έχει αλλάξει "συμπεριφορά" προς το καλύτερο. Ό…
Παιδιά καλησπέρα , μπορείς κάποιος από Αθήνα να με βοηθήσει να αλλάξω την ρομ μου γιατί έχω προσπαθήσει τα πάντα και δεν μπορώ να κάνω κάτι. Καμιά βοήθεια;
Άλεξ μην σκας θα βρω τρόπο έστω από εδώ αν κάποιο παλικάρι είναι Αθήνα και δεν έχει ανάγκη από κάποιον. Πάντως και πάλι δεν έχω λόγια για την πρόταση σου.
Πραγματικά Άλεξ δεν έχω λόγια. Και ειδικά αν έχεις τον φορτιστή 3.0 για το συγκεκριμένο μοντέλο ακόμα καλύτερα . To θέμα είναι πως το βιάζομαι κάπως , καθώς όπως ανέφερα παραπάνω θέλω της μαμάς εταιρείας . Πάντως θέλω να σε ευχαριστήσω μόνο και μόνο για την σκέψη σου. Λίγα άτομα πια σαν και εσένα. Σε ευχαριστώ πολυ , αληθεια. Γενικά είμαι κάπως τυπικός με αυτά ίσως στο όριο της τρέλας. :p Θέλω το κουτί , μέσα σε αυτό , να ξέρω ότι υπάρχουν όλα τα μαμίσια . Αυτό .
Παιδιά καλησπέρα και πάλι , ξέρουμε μαγαζί που να πουλάει τον φορτιστή του mi5s ; Τελικά το mygad δεν έχει απόθεμα και έχω μείνει χωρίς φορτιστή. Και αναγκαστικά το κινητό δεν το χρησιμοποιώ.
το ξανά εκανα με το πρόγραμμα του βήματος 3 και μου έγραψε οτι απενεργοποιηθηκε οποτε ολα καλα ( μαλλον ). Τωρα με το κινεζικο pc suite τι κανω; Γυρναω το κινητο σε fastboot mode με το volume rocket σε θεση down και ταυτοχρονα πατημενο το power button μεχρι να μου βγει το λαγουδακι με το android?