Διαφήμιση

Καλύτερο tempered glass / θήκη!

• Καλύτερο tempered glass / θήκη!

Αγόρασα το note 2 για τον πρεσβύωπα και ολίγον αχρωματόπτη πατέρα μου χθες, οπότε θα ήθελα να ακούσω γνώμες σχετικά με το ποιο γυαλί να φορέσω της συσκευής, όταν με το καλό έρθει. Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο που να μην αλλοιώνει τα χρώματα και την ευκρίνεια, να είναι όσο το δυνατόν ισχυρό και ευκρινές δηλαδή.

Ως ταβάνι θέτω τα 12-13 δολλάρια. Ψάχνω κάτι καλό, όπως καταλαβαίνετε, αλλά είμαι εντελώς άσχετος και νεοεισερχόμενος. :)

(υγ: Έτσι εγκυκλοπαιδικά, αναφέρατε επίσης αν γνωρίζετε κάποια θήκη από σιλικόνη ή άλλο υλικό που να προσθέτει το λιγότερο δυνατό όγκο στη συσκευή. Κι αυτή κάπου στα 10 δολλάρια.)

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    • RE: Καλύτερο tempered glass / θήκη!

Ο/H mikhailbakurin έγραψε:

Αγόρασα το note 2 για τον πρεσβύωπα και ολίγον αχρωματόπτη πατέρα μου χθες, οπότε θα ήθελα να ακούσω γνώμες σχετικά με το ποιο γυαλί να φορέσω της συσκευής, όταν με το καλό έρθει. Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο που να μην αλλοιώνει τα χρώματα και την ευκρίνεια, να είναι όσο το δυνατόν ισχυρό και ευκρινές δηλαδή.

Ως ταβάνι θέτω τα 12-13 δολλάρια. Ψάχνω κάτι καλό, όπως καταλαβαίνετε, αλλά είμαι εντελώς άσχετος και νεοεισερχόμενος. :)

(υγ: Έτσι εγκυκλοπαιδικά, αναφέρατε επίσης αν γνωρίζετε κάποια θήκη από σιλικόνη ή άλλο υλικό που να προσθέτει το λιγότερο δυνατό όγκο στη συσκευή. Κι αυτή κάπου στα 10 δολλάρια.)

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Για tempered glass πας Nilkin με κλειστά μάτια! Υπάρχουν και φθηνότερα αλλά καμία σχέση..

Θήκη η κλασική σιλικόνης με πάχος 2-3 χιλιοστά αλλά δεν προστατεύει από πέσιμο όπως μπορείς να φανταστείς!

Sent from my Mi-4c using Tapatalk
      Βασίλης
    • Προχθές παρέλαβα για τη γυναίκα μου το Note 2. Ο γλυκούλης yeso521 στέλνει τις συσκευές και με σκληρό tempered glass και με διαφανή σιλικονούχα θήκη σαν δωράκι. Καλή φάση!

Συμφωνώ με τον @vipercubic για tempered glass να πας στη Nillkin με κλειστά μάτια.